13 Nisan 2012 Cuma

kafede çalışan güzel bayan

 
müziğin sesini kıs koca adam,
yeterince iyi düşünemiyorum.
karanlık odada ışık olmaması ne garip
belki de ona söyleneni yapıyordur..
gökyüzündeki bulutların sayısı azalırsa eğer
bir bulut çizmelisin en sevdiğin defterine
ve o defteri kaybetme;
çünkü en sevdiğin örümceğin ismi yazılı olacak o defterde.

hey sen! kafede çalışan güzel bayan
keşke daha önce doğsaydım
beni dinlediğini gördüm ve izliyordun da
ama hayır tatlım bizden olmaz..
tabakları yıkamaya devam et,
 kirli tabaklardan kimse hoşlanmaz.
tamam şimdi müziği kapat
ve bir şarkı söyle benim için..


evren karanlık maddelerle doluymuş
biz bunu zaten biliyorduk, öyle değil mi bayan?
bir sigara iç
ve karanlık gökyüzüne pufla dumanını
bilirsin ben sigara içmem..

bu arada lütfen küllerini halıya dökme.

piramitleri hatırla, nil nehrinden bahset
tıpkı bd'nin yaptığı gibi
ve en sevdiğin tanrıçayı düşle, zeustan gizli
o gerizekalının hiçbir şeyden haberi yok

kalplerinizin atmadığını hissettiğinizde aşık olabilirsiniz
ama daha öncesi için bir şey söylemek anlamsız
belki de sen bana aitsin
ya da bana ait olamayacak binlerce kişiden birisin..

hafızamın arka bahçesinde bir temizlik yapmalıyım
ve eğer sizin bahçenizden bir ses gelirse telaşlanmayın
o mayıs kraliçesinin temizliğidir.
cennete yükselen bir merdiven bulabilirsiniz
eğer iyi dinlerseniz kavalcıyı..

ve sessizliği dinlediğinizde tedirgin olabilirsiniz
ülkeyi kurtar haydi
onlar nasıl olsa buna hazırladılar kendilerini
ve görünenin ardında sakladıkları anlaşılamadı hiç bir zaman..

sigaranı söndür artık, öksürmeye başladım
boğazımı rahatsız ediyor gerçekten
ah lanet olsun, tabakları dikkatli yıkamalısın, kırdın iki tanesini!
..
tamam, tamam sorun değil
hey..
sana bir şiir yazdım
okumak ister misin?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder