28 Mayıs 2012 Pazartesi

kardeşime on yedinci sesleniş...

Ben, canım kardeşim. Ben fotoğraflarda düzgün çıkamıyorum. Ya ne zaman fotoğraf çekseler garip bir hal alıyorum ya da ne zaman garip bir hal alsam fotoğraf çekiyorlar. Öylece bir çelişki kimden tarafım bilemiyorum. Çekiştirilip durulan gökyüzü gibiyim. Bende gelen fazla kalmaz ve gidenler geri döner elbet. Kendime aldığım bir cümleyi bırakmam başka bir anlama getirmeden. Ben fotoğraflarda çıkmam kardeşim, var ile yok arasıyla hiç ile piç arasındayım. Beni sevmem babamı da sevmezdim. Hiç birini bilmem isimler, şehirler ve hayvanlardan. Aram iyidir artislerle. Mahalle arası çokça dışlanmış, bir mahalle arasından bile dışlanmış küpelilerle. Ben, kardeşim, içmeye üşenirim bir bardak su bulsam. Çokça uçulan gecelerde gelen o hesap gibiyim. İtiraz var ya o benim bahşişim. Tıkanıp kalmışlığımın geçtiği oluyor da, sıkılıp bırakmışlığım bolca. Unutma kardeşim, bazen insan koca ırmakları yok ediyor bir bardak suya.

3 yorum:

  1. Fotoğraflar kardeşim; fotoğraflar sadece gerçeğin yansımasıdır. Gölgesi olmayan bir gerçekliği düşlediğin zaman kardeşim; fotoğrafı çeken sen olursun..

    YanıtlaSil
  2. Haaa. Fotograf eklemedim yazıya bunu mu söylüyosun kardeşim. :)

    YanıtlaSil
  3. Madem öyle sen de kendi fotolarını çek. Sonra sen yemeği yaparsın ben salatayı. Ve kimse tatmaz belki ama bir biz anlayacağız yediğimiz o karpuzun tadını...

    YanıtlaSil