30 Mayıs 2013 Perşembe

Kültürsüz İnsanlarla Çalışmak...

Her zaman, Her şey çok güzel olacak dersiniz. ve buna inanırsınız. Girdiğiniz şirketin ve genel müdürün ideallerine inanırsınız ve çalışma politakanızı söyler anlaşırsınız ne var ki ilk girdiğinizde genel müdür yardımcısı olmuyorsunuz. üstünüzde saçma sapan insanlar olabiliyor. Kültürsüz insanlar...

Tüm neşenizi kırıyor. çekip gitmek istiyor insan. ama verdiğiniz sözler ve size bağlanan işleri geride bırakmak sığmıyor bazen insanın kendisine. Bu sefer kültürsüz adamlara kültürü öğretmeye çalışıyorsunuz kovulma pahasına da olsa. hani kovulsam canıma minnet diyecek haldeyken. ama kültürsüze belli yaştan sonra ne öğretilebilir diye düşünmeden öğretmeye çalışmak sanırım beni biraz aptal konumuna düşürüyor. Bugün güzel bir şey yaptım "Sus hocam" dedim "Sus" dinlemek istemiyorum. öğretmek ve anlatmak da istemiyorum.



Çalışma Sözüm Ağustosa kadar kesin ve birbirimizin istediklerini karşılayabiliyorsak bir yıl daha çalışma sözü...


En azından ağustosa kadar bardağın dolu tarafından bakmam gerekiyor. Bu sıkıntılar bana birşeyler öğretebilir...

birkaç tartışmamızı dile getirirsem sadece bugün olanları...
Egelilerin çoğunu ahlaksız olarak gördüğünü söylüyor... bu arada bende egeliyim. aslen denizlili ve izmir doğumluyum... bende yoo benim tek yaşamak istediğim bölge diyorum... sen ne bilirsin ki diyor... bende bende içanadoluları çok bağnaz bilirim ahlaksız olmayı bağnaz olmaya tercih ederim dedim ve daha da konuşmadım...

iki bayan ofisin önünde konuşmaya daldı ki ofis bulvara bakıyor. yani normal birşey daha beş dk geçmeden kovdu... gelin içiri oturun bari ne bu muhabbet dedi.. abi yaptığınız yanlış dedim birşeyler anlatmaya çalıştı susun abi dedim. ve taktım kulaklığımı müziği dinledim bi süre sonra bu bloğu yazdım...

diğer günleri siz düşünün.

Din, ırk ayrımı yapmayan ben sanırım kültür ayrımı yapmaya başladım =)

1 yorum:

  1. Abi çok güzel şeyler yazıyorsunuz keyifte veriyor ama otuz kişiyi nasıl çekebildiniz aydınlatır mısın? Ben ateist platformlarında reklamdan başka yapabileceğim bir reklam yok..
    İnsanlar kendileri bulmuyor bulsada takip etmiyor.. :)

    YanıtlaSil