27 Temmuz 2012 Cuma

bayan gülücük?

ölüm cennete gidebileceğimiz tek yol, bayan gülücük..
ve kaybettiğimiz her şeyin anısına
kahvaltımızı,
cennette yaptığımız ilk günün sabahında
güneşin doğuşunu izleyeceğiz.
belki cennete otostopla gidebiliriz.
iyi insanlar yola çıkıyor, şansımızı denemeliyiz.

dudaklarınızı kıstığınız her anın sonunda
gülümsemelisiniz.

ağlıyor musunuz? hayır yapmayın.

sevmek için neyi bekliyorsunuz?
ah evet bayan gülücük, siz de çok seviliyorsunuz.

gözlerinizdeki yeşil geleceğiniz..
beni umutlandırıyor.
onca çirkin ve reddedilmiş ve terkedilmiş zamanlarımızda dahi
gözleriniz,
bizi umutlandırıyor..

hikayeciler her yıl bu mevsimde gelirler
ben konuşurum;
iyi bir hikaye de sizin için anlatırlar.
çünkü bunun sizi mutlu edeceğine inanıyorum.

bayan gülücük,
biliyor musunuz?
ben mızıka çalıyorum
ve birlikte yapacağımız kahvaltıda
sizin için bestelediğim
belki biraz hüzünlü
ama sizi anlatan şarkımı çalabilirim.

biliyorum,
hala onun için üzülüyorsunuz.
ruhların kayboluşunu merak ediyorsunuz.
kendinizi toparlamakla meşgulsünüz.
ama biliyor musunuz?
bayan gülücük?
orda mısınız?
..

1 yorum:

  1. En son they call me'nin telkinlerinde bu kadar etkilenmiştim.. Şarkıyla iyi gittiğini söylemeliyim.. ilham perileri bu seferde uğramış demek..

    YanıtlaSil