11 Temmuz 2012 Çarşamba

Zor aşkların, Basit sonu

Ben zor aşkların çok güzel olduğuna inanırdım. Basit olaylardan sonra his besleyenlere, hep hayır dedim. güldüm geçtim. öyle bir şey olmalı ki benim "hayır" seçeneğim olmasın dedim. ona hayır buna hayır derken bir gün karşıma biri çıktı. arkadaş olduk, kanki (ki tabiri sevmesem de) olduk. sonra olur mu olmaz mı diye sorgularken oldu gibi. oldu gibi diyorum, bir anda oluvermedi. Olmaz diyordum ama olma ihtimalini kafamdan atamıyordum. Sonra olabilir dedim. o kapıyı açtıktan sonra sel gibi bütün duygularımız gönülden gönüle süzüldü. imkansızlıklar zorluklar vardı... En başta ailesi asla beni sevemedi. çünkü onlara göre garip düşüncelerim vardı. neyse bildik sıkıntılardan yaşadık. bu sorunları yaşadıktan sonra, artık ikimizinde büyük fedakarlıklar yapması gerekiyordu. ben kaçtım fedekarlıktan. Onun daha mutlu olacağını düşündüm. 3 ay sonra tekrar görüştük. artık bende fedakarlıkta bulunacaktım. Mutlu olarak 1 ay yaşadık. sonra başkası ile birlikte oldu. Olduktan sonra 2-3 hafta daha konuştuk. onun mutluluğunu istedim. hala isterim ayrı mesele.
Ama çok basit bitmişti. oysa etrafımda herkes o seni çok seviyor diyorlardı. oysa zor bir aşk evresi geçirmiştik. en güzel aşk zor olandır, demiyor muydu haluk levent. Demek günümüzün aşkı bu kadar basit bitebiliyordu? hayır aşk her dönem basit bitebilirdi. Sonuçta aşk da bir duygu değilmiydi. Daha önceleri de aşkın ne olursa olsun bir anda bitebileceğini biliyordum. O zaman başıma gelen olaydan şaşırmamalıydım. evet şaşırmadım. ama asla güzel anılarımı inkar etmedim.






Bu kadar yeter herhalde geçmişimden bahsetmek. Biz hayattan neler bekliyoruz, başımıza neler geliyor... Aslında başımıza gelen hemen hemen tüm olaylar, daha önce bir başkasının başına gelmiş olaylardır. o zaman niye bu kadar şaşırıyoruz niye bu kadar kederleniyoruz. Kim istemez ki sorunsuz bir hayat yaşamayı. Hayat sana altın bir tepside sunulmayacak... sıkıntılar üstüne sıkıntı yaşayacaksın... hayallerin her zaman gerçekleşmeyecek... Zor olan aşklarınız basit bitebilecek... Değer verdiğiniz kişiler sizi değersiz kılacaktır...

Eğer doğduğumuzdan bu yana tüm olaylar olumlu, mutlu edecek şekilde gerçekleşirse, başımıza gelebilecek olaylar bizi çok daha fazla üzerdi. Bizi hiç kimse üzmese bile, etrafımızda ki kişilerin ölümü ile aşırı derecede üzüleceğiz. belki de tüm bu ufak tefek sıkıntılar, büyük sıkıntılarla baş edebilmemiz için veriliyordur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder